اعمال‌قانون هزار و ۸۸۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۵نفر در تصادفات مصدوم شدند (۶ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای مشهد در آستانه هشدار آلودگی (۶ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در چهار ضلع میدان‌های فردوسی، استقلال و جهاد | اتخاذ تمهیدات ترافیکی لازم برای حضور نامزد‌ها در مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) شهردار مشهد: خرید ۴۷۹ اتوبوس و مینی‌بوس در دستور‌ کار است یک خیابان به وسعت غدیر | خیابان فدائیان اسلام مشهد در عید ولایت خاطره ساز شد + فیلم اطعام ۱۱ هزار نفر در بزرگ‌ترین سفره اطعام کشور در مشهد + فیلم فضا آرایی معابر منتهی به حرم مطهر و برگزاری جشنواره عید تا عید در منطقه ثامن مشهد کیفیت هوای مشهد امروز چگونه است؟ (۵ تیر ۱۴۰۳) + عکس سرویس‌دهی رایگان دوچرخه‌های اشتراکی بایدو در مشهد به مناسبت عید غدیر تشکیل دبیرخانه دائمی نشست شهرداران کشور‌های عضو بریکس در مشهد مقدس  اطعام ۱۱ هزار نفر در روز عید سعید غدیر خُم در بوستان ملت مشهد اعمال‌قانون ۲۳۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بولوار وکیل آباد، میدان استقلال و پیرامون حرم امام‌رضا (ع) (۴ تیر ۱۴۰۳) افتتاح برج پرچم در مشهد به‌مناسبت عید غدیرخم سرویس‌دهی مترو و اتوبوسرانی مشهد روز عیدغدیر (سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۴۰۳) رایگان است نگاهی به تاریخچه برگزاری عید ولایت و موقوفه‌های مربوط به آن در مشهد| چراغ روشن وقف در جشن غدیر شهردار مشهد: تخریب دیوار‌های خطرساز شهر برای حفظ جان مردم امسال هر روز یک اتوبوس به اتوبوسرانی شهرداری مشهد اضافه می‌شود
سرخط خبرها

اقدامات ویژه شهرداری مشهد در استقبال از نوروز ۱۴۰۳ | برگزاری جشنواره هنر‌های نوری به وسعت ۶ هکتار

  • کد خبر: ۲۱۵۶۷۶
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
اقدامات ویژه شهرداری مشهد در استقبال از نوروز ۱۴۰۳ | برگزاری جشنواره هنر‌های نوری به وسعت ۶ هکتار
مانور خدمت‌رسانی به زائران نوروزی ۱۴۰۳ در خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف در مانور استانی ارائه خدمات به زائران نوروزی که امروز، چهارشنبه ۱۶ اسفند، برگزار شد، اظهار کرد: ابتدا از ملت ایران به دلیل حماسه‌سازی در انتخابات ۱۱ اسفند قدردانی می‌کنم.

وی افزود: بهمن و اسفندماه سال جاری پر از مناسبت بود؛ اعیاد رجبیه، شعبانیه، راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات و در ادامه راه بهار قرآن و طبیعت.

شهردار مشهدمقدس تصریح کرد: در شهرداری ستاد مناسبت‌های شهری را به صورت مستمر داریم که ۸ کمیته ذیل آن فعالیت می‌کنند. در بخش مراسم و برنامه‌های استقبال از بهار و ستاد خدمات سفر ۲۳۰ردیف خدمت در ۶ حوزه تعریف شده است.

قلندرشریف ادامه داد: شهرتکانی را بیش از یک ماه است که در مشهد آغاز کرده‌ایم. ضمن اینکه ۵ ماه است برنامه‌های ویژه استقبال از بهار در ستاد‌های شهرداری آغاز شده است.

وی ادامه داد: شهر را به صورت ویژه نظافت کرده و گل‌آرایی می‌کنیم، البته یک هفته به دلیل برودت هوا این فعالیت‌ها با کندی پیش رفت، اما در حال حاضر به صورت ویژه این اقدامات را آغاز کرده‌ایم.

شهردار مشهدمقدس گفت: در موضوع فضای سبز اقدامات خاصی انجام می‌شود. ۱۵ میلیون بوته گل در حال کاشت است. بیش از هزار و ۱۰۰ المان گل در سطح شهر داریم. تعدادی از آن‌ها جدید و تعدادی از آن‌ها بازسازی خواهد شد.

قلندرشریف خاطرنشان کرد: ۲۵۰۰ گلدان بزرگ و شهری را آماده کرده‌ایم که در سطح شهر جانمایی می‌شود. مازاد بر آن ۲۲۰۰ گلدان بزرگ را در منطقه ثامن جانمایی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ۳۵۰ المان شهری را در حوزه‌های مختلف فرهنگی در نقاط مختلف شهر جانمایی کردیم. ۲۰ المان ویژه دائم در شهر که مناسبتی است در شهر نصب خواهد شد که دارای پیام‌های خاص و مناسبتی است.

وی بیان کرد: به صورت ویژه برای اولین بار در کشور، جشنواره هنر‌های نوری به وسعت ۶ هکتار را در بوستان کوهسنگی مشهد خواهیم داشت. این جشنواره سال گذشته در کوهسنگی مشهد به وسعت ۲ هکتار برگزار شد.

شهردار مشهدمقدس افزود: در حوزه موضوعات فرهنگی جشنواره‌های فرهنگی، تفریحی و ورزشی با محوریت مساجد و مدارس را خواهیم داشت که آن را مردمی‌سازی خواهیم کرد.

قلندرشریف افزود: در حوزه حمل‌ونقل بسیج ویژه‌ای را در ایام خاص داریم که در ایام خاص سرویس‌دهی رایگان را خواهیم داشت. سرفاصله قطارشهری نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری مشهد به صورت ویژه در ایام نوروز پای کار آمده است، گفت: از شهروندان تقاضا دارم مراقب همکاران ما در حین کار باشند. رانندگان دقت کنند که حادثه‌ای در طول مسیر برای همکاران ما ایجاد نشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->